måndag 16 januari 2017

Min tolkning av veckans skiss #135

Hej hej

Hela helgen har jag försökt smita in i pysselrummet och scrappat lite.
Men så fort jag har satt mig på pallen så har någon ropat, 
ringt eller kommit på besök.
Men nu blev jag i alla fall klar med min layout.
Och så här blev resultatet.



Jag har valt att tolka veckans skiss #135.


Jag rotade bland mina äldsta papper och dekorationer 
och hittade gamla Tilda klippark från Panduro.
De passade perfekt i färgerna.

Detta året ska jag försöka använda upp lite av mina gamla 
papper och dekorationer.

Det är kul att "retro"- scrappa :)

Kram 

L

3 kommentarer:

  1. Härlig layout! Tack för att du är med och tolkar VS! Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Så härligt att du fick ihop din layout till slut !! En härlig sådan dessutom!! Jättekul att du är med oss här på VS och tolkar!! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Mysig LO! Jag kan tänka mig att den lille har precis hur skoj som helst ... och din bild får mig att längta efter sommaren!

    SvaraRadera