torsdag 15 september 2011

Min dag...och utlottning

I dag väcktes jag av ljuvlig barnsång.
Det var E som sjöng Ja må hon leva för mig.
 Men sedan blev hon lite ledsen för hon hade varken
paket eller frukost på sängen att ge mig.
Men det gör ingenting. Egentligen gillar jag inte att äta i sängen.
Tänk bara på alla smulor!
Och min present fick jag i går.
En Iphone 4. Med alla tillbehör man kan tänkas behöva.

Men nu är det så att jag gärna vill ge bort något till er.

Jag ska ha min första utlottning!!

Ni kan vinna en liten söt fågel från Rutan på landet,
en vit brödkorgsduk och en charmig ljuslykta
med ett melonljus från partylite.

Så här går det till:
 
1 lott om du kommenterar inlägget.

2 lotter om du kommenterar inlägget och
länkar till tävlingen med bilden i din blogg.

Har man ingen blogg går det ju jättebra att tävla ändå .
Glöm inte att ange din bloggadress och skriva
hur många lotter du tar.
Ange mailadress om du inte har en blogg.
Tävlingen pågår till och med den 10/10.

Lycka till!

Kram Liselott


15 kommentarer:

  1. Gratttttttiiiiisssssssssss!!!!!!!!!!!!Du kommer att bli super nöjd med telefonen!

    SvaraRadera
  2. Grattis på din födelsedag!!
    Klart man vill vara med på utlottning. Jag tar en lott eftersom jag inte har någon blogg.
    Hälsningar Ulrika Zakariasson

    SvaraRadera
  3. Grattis på din dag! är gärna med på utlottningen
    så söt liten fågel.Kram Sussie<3

    SvaraRadera
  4. Grattis igen och jag vill också vara med i utlottningen. Ha det gott och stor kram Marita

    SvaraRadera
  5. Jag är med! :-)
    2 lotter tack.
    Kram och grattis igen.

    SvaraRadera
  6. Grattis så mycket. Härlig utlottning du har, jag vill så mycket gärna vara med i den. En lott, tack. Fågeln är ju rigtigt söt.

    SvaraRadera
  7. Grattis till dig i efterskott!!

    Klart jag är med o tar 1 lott tack, den lilla fågeln va ju ursöt :)

    Ha en skön kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. Jag tar 1 lott och hoppas på turen...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Åh vilken härlig utlottning :-)
    Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter och här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/september/10-oktober-utlottning.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  10. Vilken gullig liten fågel!
    Vill gärna vara med i din utlottning, två lotter blir det för mig.

    Kram Cathrine

    SvaraRadera
  11. Vill gärna hänga med i din utlottning. Jag länkar från min blogg. Fågeln är så söt så jag skulle gärna vilja vinna den!
    Ha det gott!
    Märta

    SvaraRadera
  12. Hejsan
    Jag tar 1 lott och hoppas att den lilla fågeln och jag ska träffas
    Hälsar
    Lena i Kalmar

    lena.idbrant@telia.oom

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med och tar 2 lotter.

    SvaraRadera
  14. Grattis! :)

    Jag tar 1 lott :)

    minuhno@gmail.com

    SvaraRadera
  15. Nice gift! :)
    2 lotter
    please enter my name
    I will post on my sidebar.
    Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvaraRadera