måndag 26 september 2011

Min söndag

I går var jag och Malin på Gekås i Ullared.
Vi hade jätteroligt!!!!!
Och shoppade jättemycket!!!
Jag var värst som vanligt. Jag förstår inte hur det går till,
jag som bara köper massa billiga saker när jag är där.
Allt kostar ju bara typ 29,95 :- Hur kan det då bli flera TUSEN när man kommer till kassan??
Nä, helt obegripligt!!!

Nu blev det faktiskt mycket julklappar till barnen och inte sååååå mycket till mig.
Fast två nya lampfötter till sovrummet blev det, men de får ni se en annan dag.

Det värsta var ju att jag fick tvinga mig själv att gå och träna när vi hade kommit hem.
Jag som redan hade ont i fötterna efter att ha gått flera kilometer på Gekås.
Men det var faktiskt skönt att få träna och det kändes bra efteråt.
Men gissa om jag sov gott i natt!!!!

Kram
L

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du kikade in hos mig.

    Burkarna är från Madame Stoltz och finns på välsorterade inredningsbutiker. De finns i tre olika storlekar och jag tror jag har de minsta eller mellersta.

    Kram Teres

    SvaraRadera