måndag 19 september 2011

Sräp för någon, fynd för mig.....

Jag hittade två söta brickor i trä på lördagens loppis.
Gillade färgen och formen men de var lite tråkiga.
 Lite Gillestuge-varning!

Bestämde mig för att skära till papper i rätt storlek och lägga i botten.
Sedan penslade jag på två lager Decoupage lack ovanpå så det ska bli lite tåligare.

Resultatet ser ni här


Tänk att få bära ut saft och bullar på dessa och ordna picknick i trädgården.
Men det är det typ ett år kvar tills man kan göra det igen!
Så länge får jag ha dem i köket, kanske man kan få frukost på sängen eller så.......


Kram kram

Liselott

2 kommentarer:

  1. Men vi vill ju inte ha smulor i sängen

    SvaraRadera
  2. Nej, det är klart.
    Det vill vi INTE, men man kan ju planera in det till en sån dag då man ändå ska byta sängkläder.

    Kram

    SvaraRadera