tisdag 13 september 2011

Award

(Nu ska vi se om jag fixar det här.)


Jag har fått en award av Malin med bloggen I mina gömmor. Tusen tack, goa Malin!!!
Hennes motivering är:

                                                                  Toregårds lilla Lotta
Min fina väns blogg där hon mixar recept, bilder på hennes fina pyssel och kort och loppisfynd.




Med awardet följer vissa uppgifter.

Jag ska länka till den som givit mig det fina awardet,
svara på fem frågor och sedan ge awardet vidare till 5 stycken med mindre än 100 följare.


1. Varför började du blogga?
Hade länge kollat runt på andras bloggar och blivit inspirerad. Nu vill jag själv inspirera.
Dessutom hade Malin börjat blogga och hon tyckte det var så roligt och gav mig så många tips att jag hängde på av bara farten.

2. Vilka bloggar följer du?
Oj vad svårt, det finns ju så många........de jag MÅSTE titta på är:


3. Favoritfärg(er)
 Det  där med färger är ju så svårt.
På kläder är det definitivt SVART som gäller men i inredningen är det så säsongsbetonat.
Vitt, rosa och rött gillar jag just nu.

4. Favoritfilm?
Jag är ju lite av en allätare när det gäller film
Drama: The kings´s speech, härligt brittisk
Komedi: It´s complicated eller kalenderflickorna. Man blir glad av dem.
Action: Sherlock Holmes. Har ni inte sett den så gör det.
Annars av sentimentala skäl är ju Dirty dancing ett måste!
Men för det mesta blir det tecknat här hemma och då gillar jag MADAGASKAR!
Älskar pingvinerna!!!

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka & varför?
Frankrike, Paris. Jag är inte färdig med den staden och kommer nog aldrig bli det heller.
Helt ljuvlig!!!!!
 Men snart ska jag till London och det också är en trevlig stad.

 
Jag vill nu ge vidare detta award till:

Mysig blogg som bjuder på loppade fynd varvat med vackra trädgårdsbilder.

Här hittar man både underbara recept och tips på bästa gå-bort presenten.

En blogg som visar härliga loppisfynd och som ger bra tips på hur man med enkla medel kan piffa hemma.

Härlig blandning av det mesta. Väldigt fina foton.

Härlig blogg som har otroligt fina bilder. ALLT de gör blir bra!!!


Må gott

Liselott


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar