lördag 17 september 2011

Vilken härlig dag......

I dag har jag haft en riktigt toppen dag tillsammans med super-goa M och underbara syster E.
Vi var först på loppis och fyndade Foto på det kommer snart.
och sedan tog vi ett varv på stan och spanade in alla höstnyheter.

Tack mina godingar!
Det var precis det jag behövde i dag.


Så här ser det ut hemma på trappen just nu.
 Jag har bytt ut pelargonen som var i sommarkrukan mot en liten rosa växt som jag inte vet namnet på.
Och jämför man bilden med hur krukan såg ut vid
nyplantering så har det växt så det knakar.
Kolla bara:
Det här var i juni.


Lördagskramar till er!



4 kommentarer:

  1. De va inte illa...gröna fingrar kanske?
    Va fint det va arrangerat...
    Önskar dej en fortsatt skön helg
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack själv! Var verkligen härligt!

    Kram Malin

    (superfina blommor)

    SvaraRadera
  3. Tack.
    Jag tror det beror på jorden jag planterade i. Dyr som sjutton var den så den bara måste vara bra!!

    Liselott

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga du för awarden!! Jag är bara så usel när det gäller att skicka dem vidare! Men det betyder inte att jag blir mindre glad! Det kommer ett tack i ett inlägg så klart!
    Jag gillar ditt höst arrangemang! Superfina blommor! Det gäller att njuta så länge det går att ha blommor!
    Ha det gott!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera