lördag 9 april 2016

Bästa loppisfyndet!

Bästa loppisfyndet i år, hittills i alla fall, är helt klart den här 
super-mega-gulliga vårjackan!


Men i bland blir jag lite trött på mig själv...
Då står man där och funderar på om jag ska köpa den eller inte.
Jag menar, 30:- för en jacka!!!
Vad är det att fundera på egentligen???
Det är väl bara att slå till, eller??

Att jag redan har en röd vårjacka hemma i garderoben spelar väl ingen roll...
Den som hänger där är ju mer lik en trenchcoat. 
Och inte alls lik den här lilla skönheten.

Den kommer passa perfekt över en klänning till vårens alla tillställningar,
hi hi hi...
Inte för att jag brukar bli bjuden på diverse fina bjudningar, 
jag är nog mer gummistövel och slitna jeans typen...
Men den kanske passar till det med :)

Kram och hej

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar