torsdag 21 april 2016

Ont i halsen och en refashion.

Ja, här hemma är vi lite småkrassliga.
Förkylningar kommer och går. Och man känner sig inte riktigt alert.

Just nu är både A och E hostiga och snoriga och jag har fått ont i halsen, 
men vi härdar ut och hoppas att det går över snart.

Då är det ju roligare att fokusera på något annat.
Som en liten refashion kanske!

En av mina bästa och skönaste klänningar är den här från Indiska. 
Den är draperad framtill och har en falsk omlott men samtidigt smiter den åt på de rätta ställena och har en perfekt längd.
Så den är väldigt smickrande för min kropp.



MEN!
Den har en gräslig längd på ärmen...
Inte alls smickrande!
Ser ni?
Det måste ju bara ändras, pronto!


Så där ja!
Mycket bättre...


Nu ser det ut som jag har längre armar 
och hela klänningen känns mer proportionerlig. 

Liten ändring, stoooor skillnad!


Nu ska jag kurera min onda hals.

Host och hej

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar