onsdag 27 april 2016

Vit blus eller är det ett nattlinne?? (En refashion är det i alla fall)

Hå och hej

Jag som trodde att den här lilla förkylningen skulle passera smärtfritt...
Nu är jag MEGA-förkyld!
Inget kul alls för jag vill så mycket men orkar ingenting.

Orkar inte ens pyssla.

Vilken tur att jag redan har en refashion på lager 
som bara väntar på att få visas upp.

Den här tunikan/linnet/blusen, eller vad det nu än är,
 köpte jag i början av min loppiskarriär :)
Så den är lite stor. 
Jag har inte använt den mycket för jag gillar inte längden.


Och dessutom känns det som jag har ett nattlinne på mig. 


Ett litet klipp med saxen och en fåll senare,
 ja, jag tog visst in den på sidorna med.


Se...
Mycket mer användbar!


Och den nygamla koftan passar bra till.
Lite vårigt blev det, eller hur?
Kommer bli fin ihop med ett par slitna jeansshorts till sommaren.

Just nu är det bara 57 dagar och 14 timmar kvar till midsommarafton!

Kram o hej

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar