måndag 17 oktober 2011

Halsbandskursen

I förra veckan var jag och ett gäng från jobbet på halsbandskurs hos Silverblomman.
Trots ALLA pärlor som vi fick välja på hade jag svårt att komma igång.

Fast det kanske var det som var problemet.
Det fanns för mycket att välja på!
Till slut bestämde jag mig för att göra ett enkelt läderhalsband med ett hänge
som jag kan byta ut om jag vill.

Den stora silvriga pärlan som ser ut som ett ägg är inte med på halsbandet,
Jag köpte den bara för att den var så fin i formen och glänste så!
Ja, jag blev lycklig av den lilla pärlan helt enkelt. Får väl se om jag gör något av den eller om den bara får ligga framme och ge mig lycka.

Så här blev resultatet.

Är inte helt nöjd med låset. Men har beställt ett nytt.
Men annars gillar jag det.

Kram L


1 kommentar:

  1. Vilken lycka att få välja bland alla pärlor, men jag hade nog känt som du, det hade nog varit svårt att välja, men ditt halsband blev väldigt fint! Så roligt att du vill vara med i min lilla utlottning =) Kram Petra

    SvaraRadera