söndag 5 mars 2017

Egenstämplad scrapbooking-bakgrund

Jag gillar att leka fram en layout.
Att använda det lite oväntade för att skapa bakgrunder 
eller förstärka layoutens tema.

Så fort jag såg denna veckans skiss visste jag vad jag ville skapa 
och vilka foton som passade bra.

Så här såg skissen ut.


Och så här blev min tolkning.


Jag fick rota länge i lille A's legolåda innan jag hittade rätt däckdimension
till mönstret på bakgrunden.
Sedan var det bara att rulla däcket på stämpeldynan 
och sedan köra runt på pappret.

GÖÖR SKÖJ!!

Perfekt pyssel för en snöstormig söndag.

Kram kram
L

2 kommentarer:

  1. En så härlig och finurlig tolkning av skissen!!! Älskar din idé med traktorspår på BG!!! Tusen tack för att du så troget är med oss på VS och skapar!! Kram Anna 💚

    SvaraRadera
  2. Tack själv för inspirerande skisser.

    SvaraRadera