torsdag 9 mars 2017

Pippi i ny tappning


Ja, vad ska jag göra med den här?
Den här lilla pippin hittade jag på en loppis för ett tag sedan.


Formen är ju gullig.
Men färgen och bladen...nja, inte riktigt min smak.

Jag får hitta på något annat med den.


Tja, den blev visst lila.
Det var inte riktigt planerat men jag hade lite färg kvar från ett annat projekt och så blandade jag ihop dem och så blev de lila.

Det blev en trevlig liten färgklick i köket.

Det bästa med att köpa något billigt på loppis
är att man alltid kan göra om det igen om man tröttnar.


Nästa gång kanske den blir grå eller helsvart?
Vem vet??

Hej och kram
L

3 kommentarer:

  1. älskar verkligen denna typ av DIY! att tänka att en kan förnya det en redan har hemma, eller något en hittar på loppis är både miljösmart, billigt och roligt!

    SvaraRadera