lördag 25 mars 2017

Secondhand fynd!

Visst är livet surt ibland.
Som i dag när jag har världens chans att ha sovmorgon, få sova ut
och ha det gött, 
så vaknar jag 05:43 och är jättepigg.
Naturligtvis kunde jag inte somna om, såklart.

Det är inte rättvist!!
Jag vill också ha sovmorgon...

Men man får se det positiva i det hela istället.
Dygnet får ju så många mer timmar på det här viset :)

Nu hinner jag ju med att:

¤ Göra en shoppinglista
¤ Yoga
¤städa badrummet
¤blogga
¤starta en tvättmaskin
¤ njuta av soluppgången
 ¤ vattna blommorna
¤ fixa lyxfrukost till familjen

Det är härligt med egentid!
Men kanske inte så här tidigt på morgonen när man måste tassa på tårna 
för att inte väcka resten i huset.


Den här blusen hittade jag i Uddevalla på en second hand.
Det var första gången jag var där inne och just den här dagen hade de halva priset på alla kläder. Ibland har man tur som en tok.
Där hittade jag även den prickiga tröjan som jag visade i förra blogginlägget.

Men den här blusen tror jag att jag ska behålla som den är 
och inte sy om på något vis.
Eller??

Ha en härlig helg!

L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar